בועז מיכאלי הנדסת בניין בע"מ

ייעוץ ותכנון מתקני חנייה

מתקני חניה קונבנציונליים

מכפילי חניה מכניים או מתקני חניה קונבנציונליים, מהווים פתרונות מצוינים על מנת להוסיף מספר חניות בעבור חניונים קיימים.

פתרונות אלו מאפשרים הכפלה של חניות, בכך שיוצרים מקומות חניה נוספים. אלו יכולים להיות תלויים, חניות עם פיר או ללא פיר.

כמו כן, קיימים גם פתרונות של מתקני חניה משלשים, אשר הופכים מקום חניה אחד לשלושה מקומות חניה. יש ברשותנו מגוון רחב של פתרונות שאנו מתאימים לפי סוג הפרויקט ודרישותיו.

כל פתרונות מתקני החניה הקונבנציונאליים המוצעים על ידינו הינם פתרונות המאושרים על ידי מכון התקנים הישראלי ומכוני תקנים נוספים בעולם, בהתאם לסוג הפתרון והחברה איתה בחרנו לעבוד באותו הפרויקט.

נשמח לתת לכם את המענה המתקדם ביותר.

מתקני חניה מתקדמים

כחלק מפתרונות החניה המתקדמים שאנו מציעים ללקוחותינו, נכללים הפתרונות המובילים בעולם: מגדלי חניה אוטומטיים ומתקני חניה אוטומטיים.

אנו מתאימים ללקוחותינו את הפתרון המדויק ביותר לצרכיו בהתאם לאופי וגודל השטח העומד ברשותו להקמת מתקן החניה. אנו עובדים עם מיטב חברות מתקני החניה ומאפשרים ללקוחותינו להנות מהתאמה של מערכת לכל גובה ורוחב תא חניה, בין אם מדובר בשינוע אנכי או שינוע אופקי.

כמו כן, אנו יכולים ויודעים לתת מענה להקמה והטמעה של מתקנים צרים ביותר לחניה, במקסימום מקומות חניה, על מנת לאפשר מענה הולם לדרישות הפרויקט.

ניסיוננו הרב בתחום והיכרותנו האישית עם ספקי מתקני החנייה המובילים בעולם מעמידים אותנו בעמדה אופטימלית לבחירת המתקן והספק המתאימים ביותר.